Kuvalliset tilausohjeet

Näin tilaat tuotteita onnistuneesti verkkokaupastamme

Kauniissa kodissa viihtyy paremmin! Matto on loistava tunnelman luoja kotiin kuin kotiin. Matto tuo huoneeseen väriä, kodikasta tunnelmaa ja vähentää askelten ääniä. Lämpimän ja tilaan sopivan maton avulla voit suojella jalkoja kylmältä ja vetoisalta lattialta. Matto suojaa myös lattiaa kulumiselta ja kolhuilta.

Tässä kuvalliset ohjeet vaihe vaiheelta, miten tilaat matot meidän verkkokaupasta suoraan kotiisi toimitettuna:


1. Valitse mieleisesi tuotteet

Selaamisen helpottamiseksi voit valita mattoja kategorian mukaan tai hyödyntää hakukenttää. Jos tilaat mattoja kotiin, olemme valinneet kotiin sopivia mattoja pääkategoriaan "Matot kotiin ja toimistoon". Löydät tämän alta tarkempia kategorioita maton tarkoituksenmukaisen käyttöpaikan tai materiaalin perusteella.

Kun olet löytänyt mieleisesi maton, valitse seuraavaksi sopiva mattokoko, haluamasi väri/kuosi ja kappalemäärä. Tässä Floorlux-sisustusmaton tilauksessa on valittu pienempi 120 x 170 cm koko ja kuosiksi Black - Silver 20210. Kaikki kuosivaihtoehdot on nähtävillä pikkukuvista vasemmassa sarakkeessa. Kun klikkaat värien valintanappeja, iso kuva vaihtuu kulloinkin valituksi matoksi.

Maton hinta määräytyy maton koon mukaan. Näet maton hinnan kokovaihtoehdon perässä. Tilauksen hintaan lisätään toimituskulut 5,90 €. Näet tilauksen loppusumman vielä ennen tilausta ja voit tarkistaa ostoskorisi helpoiten ostoskorissasi.

2. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin

Kun olet valinnut mieleisesi maton, määrittänyt sille koon ja valinnut haluamasi värin, voit painaa alempana olevaa nappia "Lisää ostoskoriin". Ostoskorisi aukeaa oikeaan laitaan (tietokoneen ruudulla) ja ilmoitus kertoo tuotteen olevan nyt ostoskorissa. Näet samalla ostoskorisi tämänhetkisen loppusumman.

Jos haluat jatkaa tuotteiden selailua ennen tilauksen tekemistä, voit klikata vaaleanharmaaksi muuttunutta kohtaa, eli melkein mitä kohtaa ruutua tahansa (paitsi ostoskori-sivupalkin kohtaa). Näin ostoskori poistuu näkyvistä, mutta tuotteet jäävät yhä ostoskoriin.


3. Lisätään ostoskoriin myös toinen tuote

Kun tilaat useamman tuotteen kerralla, maksat vain yhdet toimituskulut. Tässä esimerkkitilanteessa on valittu ruokailutilaan keittiönpöydän alle helppohoitoinen Floorlux-sisalmatto, josta on helppo imuroida ja pyyhkiä pöydältä tippuneet ruuantähteet. Lisäksi tilataan kuistille tehokkaasti likaa keräävä Outline-kynnysmatto. Tuote lisätään ostoskoriin.


4. Kun ostoskori on valmis, siirrytään tilaamaan tuotteet

Klikkaa sivun yläreunassa olevan hakukentän vieressä "Ostoskori"-painiketta. Ostoskori-sivupalkki tulee taas näkyviin oikealle puolelle ja antaa meille kaksi vaihtoehtoa, kuinka jatkaa tilauksen tekemistä.

Tarkista ensin, onko kaikki ostoskorissasi olevat tuotteet haluamasi tuotteet. Näin vältymme vahinkotilauksilta ja vääriltä tuotteita. 

Pääset tarkistamaan tilauksesi klikkaamalla "Muokkaa ostoskoria". Seuraavassa näkymässä näet valitsemasi tuotteet tarkoilla tuotetiedoilla - nimi, koko, väri, määrä ja hinta. 

Huom! Tuotteet kuva määräytyy kuvalle asetetun oletuskuvan perusteella, eikä se vastaa välttämättä valitsemasi tuotteen kuvaa. Jos olet valinnut punaisen maton ja ostoskorissa lukee värinä punainen, tulet saamaan punaisen maton siitä huolimatta, että kuvassa saattaa olla vihreä matto.

Voit halutessasi vaihtaa kappalemääriä tai poistaa jonkun tuotteen kokonaan ostoskoristasi. Kun olet tyytyväinen ostoskoriisi, siirry kassalle.



5. Kassalla toimiminen

Kassalla toimiminen tapahtuu vaihe vaiheelta. Syötä ensin postinumerosi punaisella nuolella merkittyyn kohtaan. Kun postinumero on syötetty, sivulle latautuu toimitustietojen syöttökentät.


6. Täytä toimitustietosi

Postinumeron syöttämisen jälkeen loput kohdat aukeavat esiin vähitellen. Täytä tietosi huolellisesti, niin varmistat pakettisi saapumisen toimivuuden.

Käytämme Klarnan maksupalvelua, sillä se tarjoaa sinulle laajan valikoiman erilaisia maksutapoja. Näitä on esimerkiksi maksaminen verkkopankissa, maksukortti tai osamaksu.

Ajankohtaista

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.9.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Mattopalvelu Liljavirta Oy
Huvijärventie 3
12100 Oitti

019 787 50
myynti@mattopalvelu.fi
www.mattopalvelu.fi
2380485-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Mattopalvelu yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Mattopalvelu Liljavirta Oy
Huvijärventie 3
12100 Oitti

019 787 50
myynti@mattopalvelu.fi
www.mattopalvelu.fi
2380485-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Tuotteillamme on 14 päivän vaihto-oikeus, eli voit yhden kerran 14 päivän sisällä palauttaa käyttämättömät/avaamattomat ja myyntikelpoiset tuotteet. Lähetämme uudet tuotteet tilalle. Vaihdettaessa tuotteita uudet tuotteet postitetaan, kun vaihdettava tuote saapuu meille. Asiakas maksaa vaihdosta koituvat toimituskustannukset.

Palautus
Jos vain palautat virheettömiä tuotteita, tulee sinun tehdä se omin kustannuksin. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessa pakattuna kuin saapuessaan. Kun palautettava tuote/tuotteet on vastaanotettu, tuotteen/tuotteiden hinta palautetaan suoraan tilillesi tai luottokortillesi.

Tarjoustuotteilla, sekä asiakkaan omilla mitoilla tehdyillä matoilla ja erikoistuotteilla, ei ole palautusoikeutta. 

Kaikilla verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttujansuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus tilauksen vastaanottamispäivästä lukien. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on tehtävä peruuttamisilmoitus ennen peruuttamisajan päättymistä (kuluttajansuojalaki 6:14). Peruutuksesta on ilmoitettava aina etukäteen sähköpostitse osoitteeseen myynti@mattopalvelu.fi tai puhelimitse numeroomme 019 787 50.


Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.